Kultūros pasas

Šiuo metu kultūros paso programoje siūlome šiuos užsiėmimus:
VILNIUS – PASAULIO PAVELDO MIESTO ISTORIJOS 
Orientacinis pažintinis žaidimas
Trukmė: ~1,5 val.
Dalyvių skaičius: viena klasė
Dalyvių amžius: 6-10 klasių moksleiviai
Kaina: 3 eurai
Registracija per kultūros paso programą čia
 
Orientacinis žaidimas „Vilnius – pasaulio paveldo miesto istorijos” pristato Vilnių kaip UNESCO pasaulio paveldo miestą. Mokiniai tyrinėja miestą pasiskirstę į komandas, edukacijos pabaigoje vyksta orientacinio žaidimo aptarimas, išrenkama laimėjusi komanda.
Žaidimo metu užduotys ir klausimai yra formuluojami taip, kad mokiniams pavyktų geriau suprasti, kas yra UNESCO Pasaulio paveldas, kuo jis ypatingas ir svarbus ne tik vilniečiams, lietuviams, o visai tarptautinei bendruomenei. Užsiėmimo metu diskutuojama, kuo Vilnius yra išskirtinis, kad buvo įtrauktas į Pasaulio paveldo vietovių sąrašą. 
Žaidimo metu aplankomos tiek žymios Vilniaus senamiesčio vietos, jos atrandamos naujai, per negirdėtas istorijas ar naujus faktus, tiek ir mažiau žinomos, mokinių (dar) neatrastos vietos.
 
 
 
RADVILŲ PĖDSAKAIS
Orientacinis pažintinis žaidimas
Trukmė: ~1,5 val.
Dalyvių skaičius: viena klasė
Dalyvių amžius: 9-12 klasių moksleiviai
Kaina: 3 eurai
Registracija per kultūros paso programą čia 
Mokiniams, atvykusiems į orientacinį žaidimą, pirmiausia yra pristatomas Vilniaus senamiestis kaip UNESCO Pasaulio paveldo vietovė. Būtent senamiesčio ribose yra parengtas orientacinio žaidimo maršrutas. Šio pažintinio žaidimo metu moksleiviai yra kviečiami pasinerti į pačias netikėčiausias Radvilų šeimos istorijas ir pamatyti Vilnių tokį, koks jis buvo šios garsiosios giminės klestėjimo laikotarpiu – XVI–XVIII a. Aptarus žaidimo temą ir taisykles, mokiniai yra suskirstomi į dvi arba tris komandas, priklausomai nuo dalyvaujančiųjų skaičiaus. Komandos gauna užduočių lapus bei žemėlapius su pažymėtais objektais ar vietomis, kurias turi aplankyti. Kiekvienoje maršruto stotelėje komandos turi atlikti įvairaus pobūdžio užduotis. Kuo daugiau užduočių teisingai įvykdoma, tuo daugiau žaidimo pabaigoje komanda pelno taškų. Maršrutui įveikti bei užduotims atlikti yra skiriama 90 min. Pasiekus finišą skačiuojami komandų surinkti taškai, aptariamas žaidimas, pasidalinama įspūdžiais ir, žinoma, yra išrenkama komanda nugalėtoja.