
Kvietimas į seminarą „Kaip interpretuoti ir suprasti kultūros paveldą“
III gimnazijos klasių istorijos mokytojus kviečiame į seminarą – projekto „Kaip interpretuoti ir suprasti kultūros paveldą“, o sykiu – ir istorijos mokytojų kvalifikacijos tobulinimo mokymų

Edukacinis užsiėmimas „Vilniaus istorinio branduolio tapatumas: gamtos ir žmogaus sąveika“
Vilnius gimė iš slėnių, o tiksliau – raguvų. Ne tik iš legendų apie geležinius vilkus ar valdovų vizijas, bet ir iš pačios vietovės logikos –

Ekskursija „Vilniaus panorama: kur susitinka gamta ir pastatai“
Vilnius yra miestas, kuris atsiskleidžia iš aukščiau. Nuo kalvų jis netikėtai veriasi ne tik kaip šiuolaikinė sostinė, bet ir kaip organiškai susiklostęs peizažas, kuriame

Vilniaus šventovės: žvilgsnis vidun
Europos paveldo dienose – proga iš arčiau pažinti įvairias Vilniaus religinių bendruomenes, jų maldos namus. Rugsėjo 18-27 d. ciklu „Vilniaus šventovės: žvilgsnis vidun“ kviesime vilniečius,

Kviečiame istorijos mokytojus registruotis į nuotolinių paskaitų ciklą
Vilniaus senamiesčio atnaujinimo agentūra, bendradarbiaudama su Lietuvos istorijos mokytojų asociacija ir Trakų švietimo centru, kviečia šeštų ir gimnazijos III klasių istorijos mokytojus dalyvauti kvalifikacijos tobulinimo

Kaip interpretuoti ir suprasti kultūros paveldą
„Kaip interpretuoti ir suprasti kultūros paveldą“ – projektas, kuriuo istorijos mokytojai kviečiami mokytis kitaip kalbėti apie UNESCO vertybes. Ar įmanoma senas vietas pamatyti naujai?



